Povećanje konkurentnosti optimizacijom poslovnih procesa kroz nabavku i implementaciju novog softvera i prateće opreme
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
Projekt;
Naziv projekta:
Povećanje konkurentnosti optimizacijom poslovnih procesa kroz nabavku i implementaciju novog softvera i prateće opreme
Referentna oznaka projekta:
KK.03.2.1.19.1282
Kratki opis projekta:
Projekt uključuje nabavu softvera za objedinjeno upravljanje cjelokupnim poslovnim procesima poduzeća (ERP) koji uključuju upravljanje projektima, financijama i računovodstvom, imovinom, nabavom, prodajom, proizvodnjom, ljudskim resursima, klijentima, logistikom, skladištem te rizicima. Softver je lokaliziran za Hrvatsku te je osigurana instalacija softvera i obuka djelatnika za rad. Uz softver, nabavlja se i firewall radi zaštite podataka (posebno razvojnih podataka za inovacije i patente) te server i nova računala na kojima će se instalirati nabavljeni softver.
Ciljevi Projekta
Opći cilj:
Glavna svrha projekta je poboljšati poslovne procese na razini cjelokupnog poduzeća, što će smanjiti troškove, povećati efikasnost poslovanja i povećati konkurentnost poduzeća. Tvrtka Elna kabel d.o.o. u svojim poslovnim procesima trenutačno koristi različita softverska rješenja. Koriste se zasebna rješenja za financije i računovodstvo (uključujući plaće) te posebna rješenja za ostale procese. Kao dio rješenja koristi se vanjski softver, a za dio procesa razvijena su vlastita rješenja, koja se ne mogu međusobno povezati. Sve to rezultira većim troškovima poslovanja (troškovi održavanja postojećih rješenja, troškovi radne snage, utrošak vremena i slično) i usporava daljnji rast i razvoj tvrtke. S obzirom da tvrtka kontinuirano širi svoje poslovanje i započinje nove razvojne projekte, za očekivati je kako će u budućnosti postojeći sustav potpuno zastarjeti.
Nabava novog softvera i opreme poboljšati će sve poslovne procese unutar poduzeća i ubrzati donošenje odluka. Novim softverom poboljšati će se poslovi upravljanja financijama, nabavom, upravljanje klijentima i logistikom, upravljanje ljudskim potencijalima i upravljanje projektima; Planirano softversko rješenje u sebi objedinjuje sve ove procese, međusobno ih povezuje i automatizira veći dio poslovanja.
Očekivani rezultat projekta:
Povećana konkurentnost poduzeća povećanjem učinkovitosti resursa i smanjenjem troškova održavanja.
Ukupna vrijednost projekta: 1.026.790,00 kuna HRK
Iznos bespovratnih sredstava sufinanciranih od EU: 667.413,50 HRK
Razdoblje provedbe projekta:
Od 01.01.2021. do 01.04.2021.
Kontakt osobe za više informacija:
Mario Kruljac, mag.iur.
Email: mario.kruljac@elna.hr